Juegos musicales
La música, como todos los lenguajes, precisa un orden y una sistematización de su estructura. En algunos casos, las intenciones educati...
Memoria, historia y educación
La ley de Memoria histórica ha tenido consecuencias imprevistas: ha puesto a disposición del profesorado de historia datos fiables sobr...
Ressenya
Diàlegs sobre art, educació i compromís MASGRAU JUANOLA, M. (coord.) Barcelona. Graó, 2021 La sensibilitat artística és ...
La alfabetización física como función de la educación fsica
La alfabetización física como función de la educación física José A. Julián Clemente, Alberto Aibar Solana Universi...
Formar-nos per transformar
Formar-nos per transformar El juliol ha estat tradicionalment un dels mesos que les mestres i els mestres dediquem a formar-nos. Des de f...
Entre la urgencia y la importancia: ¿es viable la esencialidad?
Entre la urgencia y la importancia: ¿es viable la esencialidad? Un compromiso social para la escuela, la educación y la educación p...
Dolors Ferrer i Lupe Arasa, coordinadores del Projecte Apel·les: «Volem aportar el nostre bagat...
Van arribar a la jubilació fa uns quants anys, però no han deixat mai de sentir-se mestres. Per això, la Dolors Ferrer i la Lupe ...
Quina ficció digital per a quina realitat educativa?
L’article recull les característiques expressives principals que defineixen la ficció digital infantil i juvenil com a esfera cult...