Una web como recurso para la investigación histórica
La diversidad de disposiciones curriculares de ESO y bachillerato de las distintas comunidades autónomas abre un abanico de posibilidade...
L’evidència en la pràctica: Coneixements previs. Els coneixements previs, el ciment de tot el q...
Per poder abordar la importància dels coneixements previs, no podem deslligar els termes aprenentatge i emocions, ja que, depenent de les...
Els compromisos individuals i col·lectius de l´escola
Els compromisos individuals i col·lectius de l’escola Jaume Carbonell Sebarroja Jubilat. President del consell assessor del Diari de l...
¿Hacia dónde vamos ahora?
¿Hacia dónde vamos ahora? José Fernando Juan Santos Profesor de bachillerato del Colegio Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jos...
Parar l´orella, detenir la mirada, construir sentit
Parar l’orella, detenir la mirada, construir sentit Les bondats de l’àlbum il·lustrat per a l’educació literària...
Izaskun Aranbarri, de Berdindu Eskolak
«Ajudar una persona ajudant el seu entorn» Cristina Elorza, Francisco Luna Berdindu és el servei del govern basc d’informació...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
Exploradores del arte moderno HARMAN, A.; BLOCH, S. (il·l.); HERMOSO, J. (trad.) Madrid. Ed. Siruela, 2020 Aquest llibre forma part de la...
Podem superar la segregació vocacional?
És fonamental dissenyar i implementar programes d’orientació acadèmica i professional als centres docents, però que ...