El pensament creatiu: Clau transversal en la formació inicial del professorat
La superació d'un món canviant, que encara recreava amb intensitat arrels i estructures reflexives de base, n'ha provocat un altre de m...
Jordi Cots Moner “Cal potenciar l’escolta dels infants”
A la nostra societat actual, facilitem que els infants siguin infants?, els sobreprotegim?, els deixem indefensos davant les pantalles?, ...
La Setmana de l’Ensenyament de Terrassa. Cooperació i presència ciutadana.
En aquest article, l'autor hi relata una breu crònica de la darrera edició de la Setmana de l'Ensenyament que se celebra cada curs a la...
Educar fuera del aula
Cuestión de prioridades
El 31,2% del alumnado abandona la enseñanza obligatoria sin obtener el título (datos del 2008). Seguramente hay muchos factores tras el...
Mendigoiti, una mirada d’escola viva i activa a primària en el marc normatiu de la LOMLOE
Ane Arribillaga Sagastibeltza David Castrillo Álvarez Escola Pública Mendigoiti. Pamplona Amb les evidències se’ns mostra la impo...
Metodologías, recursos y materiales para educar en patrimonio en la formación del profesorado
La transferibilidad de las evidencias en la práctica educativa
La transferibilidad de las evidencias a la práctica educativa Todos los que formamos parte de Graó estamos comprometidos con la mejora de...