Pares, mares i mestres junts en un projecte compartit
L'experiència que presentem seguidament és el resultat de la collaboració de tota la comunitat educativa, sobretot pares, mares i mest...
L’aprenentatge productiu, l’aprenentatge a través de l’experiència
L'aprenentatge productiu és un model educatiu basat en els conceptes pedagògics del currículum individual i de l'aprenentatge a travé...
Recomanacions de BBM.
Sock puppets, creatividad y competencia lingüística
En la escuela, ¿es posible una educación lenta?
El objeto de este pequeño artículo es poner sobre la mesa dificultades y oportunidades para poder hacer una reflexión en nuestros luga...
El treball per àmbits en el marc de la LOMLOE
María Salud Ferrández Campello IES Sixto Marco. Elx (Alacant) El 29 de maig del 2020 es va publicar a la Comunitat Valenciana la resoluci...
Aprendizaje cooperativo y procesos de indagación colaborativa
Consigna de l'evidència: construir una organització social cooperativa dels contextos d’ensenyament i aprenentatge, a més d...
¿Dónde ponemos el acento?
¿Dónde ponemos el acento? José Fernando Juan Santos Profesor de bachillerato del Colegio Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jos...