LOMCE y neoliberalismo
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
Aprenem a jugar a escacs (primera part)
La força que té el joc com a eina educativa és molt gran. Els alumnes i les alumnes adquireixen, motivats i sense ser-ne conscien...
El móvil y la capacidad de reflexión y profundización
Proyecto globalizador en un centro educativo. Educación física interdisciplinar: juegos olímpi...
La ceguera literaria de la enseñanzaBorges cita una aporía china en la que se pide a tres invidentes que describan un caballo. El que h...
Acompanyant mestres que comencen
Constatem que el professorat novell afronta una gran quantitat de reptes que posen a prova la seva dimensió més personal i que, molt so...
Un assessorament de centre acollidor.
L'article mostra el procés d'un assessorament de centre acollidor que pretenia assentar les bases d'una mirada profunda envers les neces...
«Priora.net. Fem un avui sostenible». Una jornada ambiental al Priorat.
És un fet reconegut que el Priorat gaudeix d'un entorn natural privilegiat i relativament poc degradat, si el comparem amb altres comarq...
¿Elitismo democrático o ciudadanía democrática?
Desde el inicio de la Guerra Fría, a finales de los años cuarenta, la creencia dominante entre los educadores musicales de las escuelas...