Avaluar per a conèixer-se, avaluar per a aprendre
Creieu possible que l’avaluació sigui gratificant fins al punt d’esdevenir una eina d’autoconeixement? Pot l’avaluaci&o...
El temps és or
Cuestiones de género
Em sembla interessant que posem damunt la taula quines són les formes, les maneres de fer i de pensar de tot allò que considerem «...
Notysing
Valoramos la aplicación Notysing; sus características y funcionalidad como herramienta didáctica para el entrenamiento vocal y auditiv...
Una experiència d’animació a la lectura amb escolars subsaharians
La lectura és un hàbit que s’adquireix en contextos diferents, i l’àmbit familiar és un dels més signif...
Lo que el día debe a la noche
Projecte per a alumnes amb altes capacitats basat en el model CAITAC i les intel·ligències múl...
L’alumnat amb altes capacitats necessiten programes actius d’aprenentatge que el motivin i que els permetin desenvolupar la seva creativi...
La integración de alumando de la USEE
El cas que exposem presenta la integració d’una unitat de suport a l’educació especial (USEE) en un institut i com els seus ...