Punt i a part en el Primer Congrés d´Educació Pública: Valoracions del Grup Promotor
Punt i a part en el Primer Congrés d’Educació Pública: Valoracions del Grup Promotor Grup Promotor del Primer Congrés d̵...
Creación de comunidad y práctica musical
Creación de comunidad y práctica musical Una aportación desde el concepto de musicoterapia comunitaria Pau Gimeno Ortuño Parque Sa...
Mediació. Contribució a la convivència d’un centre.
Afavorir la convivència en una escola requereix una aposta de tot el claustre i diferents mesures de detecció i d'actuació davant les ...
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
Associació cultural DJs contra la Fam: la música com a instrument per al desenvolupament de la ...
L'associació sociocultural DJs contra la Fam és una organització no lucrativa que coordina i utilitza projectes culturals i socials co...
La LOMLOE a debat: què modifica la nova llei?
La LOMLOE a debat: què modifica la nova llei? Fernando Trujillo Sáez El 29 de desembre de 2020 es publicava al BOE la LOMLOE, la més re...
Entramado vocal en el aula
Entramado vocal en el aula Canto colectivo Alejandra Fernández Escuela Música Popular Avellaneda. Monte Grande (Buenos Aires, Argentina) ...
Les Cases de la Música, un projecte transformador.
Aviat farà cinc anys de la posada en marxa a Mataró d'un model pioner al nostre país, tant pel que fa als objectius que persegueix com...