Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria) Anna Faz Florensa Hay mucho material publicado en relación con garantizar un bue...
La mejora de los procesos de enseñaza y aprendizaje competenciales
La incorporació de decisions per al desenvolupament de les competències bàsiques (Cb) en l’alumnat demana un procés ...
Relacions entre la família i l´escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables
Relacions entre la família i l’escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem ...
COMISA: emprendimiento y aprendizaje basado en proyectos en PCPI
COMISA és una experiència d’aprenentatge basat en projectes que combina el desenvolupament de la cultura emprenedora i l’apr...
Coaching para un liderazgo emocional, resonante y sostenible
Rosa Miralles Pascual Desarrollar las competencias socioemocionales del director o de la directora de un centro educativo y acompañar al...
Si quieren y pueden
Si, en general, l’atenció als alumnes més capaços és purament testimonial, en l’etapa de secundària ten...
El treball a l'aula amb grups estables de convivència (II)
Jordi Jané, subdirector educativo de un centro de atención sociosanitaria para jóvenes y adole...
Ens parla des del Centre Sociosanitari Residencial CTE Julià Romea, d'atenció a nois i noies amb dificultats importants, alguns d’...