Punto y aparte en el Primer Congreso de Educación Pública: Valoraciones del Grupo Promotor
Punto y aparte en el Primer Congreso de Educación Pública: Valoraciones del Grupo Promotor Grupo Promotor del Primer Congreso de Educaci&...
Poblar l’escola. Acollir i integranr els mestres que hi arriben
Si fem un parallelisme entre poble i escola i ens preguntem qui pobla aquest poble que és l'escola, la resposta genèrica seria: «Les p...
I si traiem el peu de l’accelerador, per educar?
Vagarejar no vol pas dir 'suspendre el temps', sinó 'adaptar-s'hi sense deixar que ens atabali'. Implica disponibilitat i, en definitiva...
La LOMLOE a debate: ¿qué modifica la nueva ley?
La LOMLOE a debate: ¿qué modifica la nueva ley? Fernando Trujillo Sáez El pasado 29 de diciembre de 2020 se publicaba en el BOE la LOML...
Glosar a l’escola primària?
Glosar és una activitat comunicativa tradicional, actualment en vies de revitalització i reformulació a Catalunya. Coneguda en altres ...
Els alumnes opinen. Els exàmens i les proves d’avaluació
En el marc del Seminari de Coordinació Primària-Secundària del districte de Sant Andreu (Barcelona), s'ha realitzat, durant el curs 20...
La intervención comunitaria desde el sistema educativo
La intervención comunitaria desde el sistema educativo Un apoyo al profesorado en su labor tutorial Miguel Marcos Sáez Pérez A pesar de...
L’avaluació com a eix de la formació en un projecte d’innovació pedagògica
L'article reflexiona sobre el paper de l'avaluació en el procés d'assessorament a un centre d'educació primària de l'illa d'Eivissa e...