De la realidad al juego simbólico, y del juego simbólico a las matemáticas
Biblioteca de Aula. Encuentros. Webs
Biblioteques escolars al Brasil
En aquest article, s’hi presenta l’experiència d’una xarxa pública de difusió de la lectura que pretén p...
Fent un “tomb” amb flipped classroom
El flipped classroom (‘classe inversa’) és un model pedagògic que transfereix el treball de determinats processos d’ap...
Material per a l’alumnat: Aprenem a jugar a escacs (segona part)
En aquest bloc d’activitats, presentarem les peces a l’alumnat i, oralment, n’explicarem el moviment utilitzant un tauler mural o un...
Fer bona lletra?
Al «Fòrum» del número anterior, hi vàrem publicar l’opinió de Montserrat Fons arran de la polèmic...
(Inter)(Trans)disciplinarietat en formació de mestres
L’article mostra un projecte al grau de Primària de la UdL basat en l’aprenentatge intertransdisciplinari a través de l&rsqu...
De la realitat al joc simbòlic i del joc simbòlic a les matemàtiques
Aquesta experiència té com a objectiu principal usar el sistema monetari (l’euro) en una situació contextualitzada (la boti...