Controvèrsies sociocientífiques
L’ensenyament de les ciències ha de formar ciutadans i ciutadanes capaços de participar en la societat del segle XXI de manera act...
La reproducció: deure o necessitat?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), breus retalls de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Mesures educatives per a alumnat amb altes capacitats
Al present article, s’hi anomenen les mesures educatives més habituals per a nens i nenes amb un talent o més i s’hi expliqu...
Incompetència digital
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
La Tira
Paisaje, un recurso didáctico en el ámbito de las nuevas tecnologías
El programa "Paisaje", creado en el 2005 en el portal educativo Educalia, no nace de manera espontánea como consecuencia de una necesida...
Didáctica para profesorado en formación: ¿Por qué hay que aprender a enseñar ciencias sociales?
Enseñar ciencias sociales en la educación secundaria consiste en diseñar y desarrollar una serie de actividades destinadas a que los a...
Reseñas: L’albero del tempo. Motivazioni, metodi e tecniche per apprendere e insegnare la storia...