COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
Nenes i nens del món Per a la seva família, la Yvette, als tres anys, és un símbol d’esperança; com a la Nathasha, les ...
Un manifest en blanc per al museu i l’escola
Les comunitats d’aprenentatge en museus, com ara Musaraña, ens ajuden a donar sentit de nou a les paraules art i educació. Una pro...
El màxim amb el mínim
L’escola pública Pau Casals del Vendrell es preocupa de lligar l’aprenentatge dels nens i nenes amb el món on pertanyen. Des...
L’estela de… Rosa i Carolina Agazzi. Compartim: Racó digital. Contes. Trobades i convocatòries...
Sergi del Moral: “Al betacamp no hi ha els rols d’expert-aprenent, i això xoca”
Fill de mestres, tot i haver realitzat la llicenciatura de Matemàtiques, a Sergi del Moral sempre li havia interessat la docència, per&o...
Educadors socials, agents nous d’intervenció socioeducativa
En diverses comunitats autònomes, hi trobem experiències en les quals l’educador social està treballant en centres escolars...
Avaluem les necessitats de l’alumnat… Avaluem les necessitats de l’aula?
L’avaluació psicopedagògica serveix per valorar les necessitats educatives especials de l’escolar, determinar-ne el nivell d...
A l’escola amb lluentons!
La formació a través de l’intercanvi d’experiències i l’aproximació entre unes escoles i unes altres, co...