La primera infància en temps de pandèmia: desigualtats educatives i reptes per a un futur immediat
La cancel·lació de l’escola presencial per tal de reduir la propagació de la covid-19, tot i que parcialment substituï...
Reflexiones sobre la innovación docente universitaria en matemáticas
Pilar Grau Vendrell: «Aquesta situació de pandèmia ens ha mostrat que les ràtios actuals d´a...
Ja hem passat l’estiu i les circumstàncies actuals continuen sent tan desconcertants com abans. Ara tot gira entorn de l’excepciona...
No hi ha cap èxit individual
Ens sentim sols per afrontar els grans reptes de l’educació i tendim a pensar: «Seré capaç de sortir-me’n?&raqu...
Va de… Davant d’una pandèmia… la possibilitat
Del que dic i penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip… i que fem. De fer sense pensar… a pensar el...
Nou curs: responsabilitat social, lideratge i compromís
Tenir cura de nosaltres
S’ha parlat molt de l’acollida emocional dels infants per a aquest nou curs, de generar espais d’escolta, vinculació i cohesi...
Milena en qüestió