Los caminos para ir a la escuela
Les seqüències didàctiques en el marc del PERMSEA segueixen sempre una mateixa estructura. Salvant petites variacions, constitueixe...
Diez preguntas que debería hacerse un equipo directivo sobre el tratamiento de la diversidad
En el present article, se suggereix partir de deu preguntes sobre el tractament de la diversitat, perquè un equip de direcció ha de trac...
Medidas educativas para alumnado con altas capacidades
Al present article, s’hi anomenen les mesures educatives més habituals per a nens i nenes amb un talent o més i s’hi expliqu...
Acceso del profesorado a los institutos públicos y calidad educativa
COMISA: emprendimiento y aprendizaje basado en proyectos en PCPI
COMISA és una experiència d’aprenentatge basat en projectes que combina el desenvolupament de la cultura emprenedora i l’apr...
Refuerzo para la autosuperación
Els premis concedits als millors estudiants de la classe, i que tenien com a objectiu motivar la superació, no sempre generen aquest efec...
Generar bienestar en la escuela
Avui, podem afirmar que la salut (i la malaltia) i el benestar (entès com a qualitat de vida individual i col·lectiva) no són q&u...
La reproducció: deure o necessitat?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), breus retalls de diàlegs d’aula, aparentment simp...