LOMCE: que no ens aixequin la camisa!
Proyecto Simbiosis-Salcedo: una experiencia de aprendizaje artístico contextualizada, emocionante...
Evidencia aplicada El proyecto Simbiosis-Salcedo se crea a partir del interés del alumnado de 1.º de ESO y de la necesidad de crear un pr...
¡Hablemos de ello!
Contra el silencio climático Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearnos nuestro modelo ec...
Belfast. Aprender de la nostalgia
Ramon Breu Pañella info@cinescola.info Belfast, la película con la que Kenneth Branagh (1960) rememora su infancia en la capital del Úl...
RadioPérez: Ones per a la convivència en una experiència de ràdio escolar
RadioPérez: ones per a la convivència en una experiència de ràdio escolar Benjamín Menéndez Martínez S’hi des...
Sobreposar-se a les «bombolles». Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables
Sobreposar-se a les «bombolles». Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la f...
La realitat augmentada, dins i fora de l’aula
L’ús generalitzat de dispositius mòbils per part dels nostres adolescents; la facilitat per crear i «publicar al núvo...
Formar equip i sentir-se’n
El sentit de pertinença és una de les motivacions bàsiques de l’ésser humà que ens ha portat, des de l’...