¡Hablemos de ello!
Contra el silencio climático Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearnos nuestro modelo ec...
El diàleg tan desitjat entre pràctica i teoria
En el present article, s’hi exposen els arguments teòrics en els quals es fonamenta la col·laboració del màster en P...
Formar y sentirse equipo
El sentit de pertinença és una de les motivacions bàsiques de l’ésser humà que ens ha portat, des de l’...
La col·laboració entre escola infantil i universitat
Les escoles infantils obren les portes a l’alumnat en pràctiques, amb la qual cosa permeten que la col·laboració amb la uni...
Nuestro propio retrato
Quina seria la foto resultant d’estudiants de diferents països si s’ajuntessin per parlar d’ells mateixos? Aquest projecte reun...
El confinament, una oportunitat per millorar digitalment
El confinament, una oportunitat per millorar digitalment Joan Ortí Ferreres IES Maestrat. Sant Mateu (Castelló) joanorti.edu@gmail.com El...
Incertidumbre frente a resiliencia. Respuestas saludables
Sabemos que hay cosas que funcionan, queremos disfrutar del trabajo y podemos mejorar, tanto desde el punto de vista individual como cole...
Apredre a ensenyar
La universitat representa, per a moltes persones, el «saber expert» allunyat de les pràctiques reals, i l’escola infantil, el...