Controversias sociocientíficas
L’ensenyament de les ciències ha de formar ciutadans i ciutadanes capaços de participar en la societat del segle XXI de manera act...
La reproducción: ¿deber o necesidad?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), breus retalls de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Material para el alumnado: El cuento para desarrollar procesos matemáticos
Máster de secundaria: ¿solo un punto de partida?
Ara que hem deixat enrere el CAP i que la formació inicial del professorat de secundària ha estat ascendida a la categoria de màs...
La mejora de los procesos de enseñaza y aprendizaje competenciales
La incorporació de decisions per al desenvolupament de les competències bàsiques (Cb) en l’alumnat demana un procés ...
The spirit of ´45, defensa del modelo social europeo
The spirit of ’45 no és només un brillant documental històric; també constitueix una reflexió crítica ...
Desarrollo personal: El patrimonio: más allá de las cosas
Quan va morir la meva àvia Clàudia, les meves dues cosines i jo ens vam reunir per repartir la minsa herència que ens havia deixa...
Cacharreando, un projecte realitzat amb Makey Makey i Scratch
Programar sense saber programar o tocar el piano amb núvols de sucre ja és possible gràcies a la unió de dues eines que s&...