Quins han de ser els requisits mínims de l´etapa 0-6?
Després de l’experiència viscuda arran de l’emergència sanitària provocada pel covid-19 que ha obligat a tanca...
Una experiencia sobre los aprendizajes autónomos en el marco del Espacio Europeo de Educación S...
Infància en situació de pandèmia i diferents escenaris familiars
Després d’uns quants mesos de neguit i d’incertesa estem en un escenari que requereix visibilitzar la infància i les seves v...
Problemática del paso de la educación secundaria a la educación universitaria en la enseñanza...
La primera infància en temps de pandèmia: desigualtats educatives i reptes per a un futur immediat
La cancel·lació de l’escola presencial per tal de reduir la propagació de la covid-19, tot i que parcialment substituï...
Reflexiones sobre la innovación docente universitaria en matemáticas
Pilar Grau Vendrell: «Aquesta situació de pandèmia ens ha mostrat que les ràtios actuals d´a...
Ja hem passat l’estiu i les circumstàncies actuals continuen sent tan desconcertants com abans. Ara tot gira entorn de l’excepciona...
No hi ha cap èxit individual
Ens sentim sols per afrontar els grans reptes de l’educació i tendim a pensar: «Seré capaç de sortir-me’n?&raqu...