Qui caça, el lleó o la lleona?
A l’escola 11 de Setembre, de Sant Quirze del Vallès, des de la biblioteca escolar, intentem oferir històries, treballar-les, come...
Tasques integrades de centre: la recerca d’una identitat pròpia
El treball als centres mitjançant tasques integrades --o aprenentatge basat en projectes-- se’ns presenta com una de les estratègi...
M’expliques un emoticonte? Llegim un bookface?
En el present article s’hi mostren dues activitats que formen part del projecte Emoticontes, que té com a objectiu donar a conèixe...
Codis QR per a tothom
La lectura de codis QR a l’escola obre un ventall molt interessant de possibilitats. En aquest article, s’hi presenta un exemple pr&agrav...
La millora dels processos d´ensenyament i aprenentatge competencials
La incorporació de decisions per al desenvolupament de les competències bàsiques (Cb) en l’alumnat demana un procés ...
Baamboozle, una eina que dona molt de «joc»
Baamboozle és una eina TIC accessible a totes les aules i mitjançant la qual es poden crear jocs de preguntes en equip i altres activita...
Aprenent dansa amb música pop
Sovint, tant a la classe d’educació física com a la de música, s’utilitzen les danses tradicionals locals i d’a...
COMISA: emprenedoria i aprenentatge basat en projectes en PQPI
COMISA és una experiència d’aprenentatge basat en projectes que combina el desenvolupament de la cultura emprenedora i l’apr...