Mireia Pujol: «Els docents i les docents han de sincronitzar-se amb el present de l’adolescèn...
Mireia Pujol: «Els docents i les docents han de sincronitzar-se amb el present de l’adolescència. Els joves són present i la pers...
¡Hablemos de ello!
Contra el silencio climático Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearnos nuestro modelo ec...
El confinament, una oportunitat per millorar digitalment
El confinament, una oportunitat per millorar digitalment Joan Ortí Ferreres IES Maestrat. Sant Mateu (Castelló) joanorti.edu@gmail.com El...
Incertidumbre frente a resiliencia. Respuestas saludables
Sabemos que hay cosas que funcionan, queremos disfrutar del trabajo y podemos mejorar, tanto desde el punto de vista individual como cole...
Què te a veure això amb…?
Què té a veure això amb…? José Fernando Juan Santos Professor de batxillerat del Col·legi Hermanos Amorós. Caraban...
Proyecto Simbiosis-Salcedo: una experiencia de aprendizaje artístico contextualizada, emocionante...
Evidencia aplicada El proyecto Simbiosis-Salcedo se crea a partir del interés del alumnado de 1.º de ESO y de la necesidad de crear un pr...
AXIA celebra el II Congrés Nacional de Direccions
Pràctiques transferibles a secundària
Pràctiques transferibles a secundària Ens agrada que la revista del mes de juliol estigui impregnada d’un aire de relaxació, de s...