La construcció del coneixement a partir d’intuïcions prèvies
La construcció del coneixement a partir d’intuïcions prèvies El mètode científic a l’educació infantil La co...
Francesco Tonucci: «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem»
Francesco Tonucci «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem» Cinta Vidal, Cristina Elorza «Mir...
La infància passa massa temps asseguda en una cadira?
La infància passa massa temps asseguda en una cadira? Javier Abad Ruiz de Velasco Afavorir l’elecció del tipus de postura que cal adop...
Per arrodonir: Detectar i prevenir actituds violentes a l'escola
PER ARRODONIR Detectar i prevenir actituds violentes a l’escola Guía para entender a tu hijo del Centro Yale de Estudios Infantiles MAYES...
Recursos per a la pràctica: Aprenen a dir «no» des dels primers mesos
RECURSOS PER A LA PRÀCTICA Aprenen a dir «no» des dels primers mesos A l’Escola Bressol Municipal Cappont, de Lleida, els infants...
Pistes per a l'avaluació: El desafiament de prevenir la violència a l´escola infantil
PISTES PER A L’AVALUACIÓ El desafiament de prevenir la violència a l’escola infantil Leire Garatea Prevenir les agressions é...
Amb les famílies: Implicar les famílies per aconseguir la violència zero
AMB LES FAMÍLIES Implicar les famílies per aconseguir la violència zero Totes les famílies volen una escola segura per als seus fi...
El Club dels Valents al segon cicle d´infantil
El Club dels Valents al segon cicle d’infantil Elisabet Gómez Trapero Prevenir la violència des de l’educació infantil ...