Bocins d’ecologia emocional a l’aula
Aquesta proposta és una aplicació de l’ecologia emocional en un grup d’infants d’educació infantil. Les activit...
Sóc i sento de tots colors
La necessitat de comunicar-nos entre nosaltres provoca que, a l’escola, els docents fem un plantejament per tal que la didàctica sigui m&...
Projecte «Miró: geometria i color»
El projecte tracta d’acostar l’art contemporani als infants de 2 i 3 anys. Si bé en aquestes edats es treballa d’una manera g...
El blog: comunicació amb les famílies (0-3)
Teniu la necessitat de buscar una nova eina de comunicació amb les famílies? No arriba la informació a aquelles persones que no v...
El dia 3 de novembre de 1997, en Jordi i la Dolors (pares de tres fills que llavors tenien 14, 16 i 18 anys) van acollir una nena de pocs...
Escola offline
Amics, coneguts i saludats. En aquesta secció, m’atreveixo a aixecar la mà per preguntar, dubtar i opinar en veu alta sobre les co...
La flexibilitat a l’entrada i a la sortida
En aquest article d'opinió, Cristina Llinares reflexiona sobre la necessitat de polítiques que possibiliten una conciliació ...
Retalls