Artefactes, enginys i altres andròmines
A la nostra societat, la sobreabundància de productes genera deixalles de tota mena. Això fa girar la mirada envers expressions art&iacu...
Be a codemaker! Codificació per a infants creatius
Les noves generacions es mouen entre eines tecnològiques que faciliten el seu aprenentatge diari. Normalment, s’aprèn a emprar ein...
Poesia: d´Internet a l´aula. Els itineraris de Viu la poesia
La poesía ofrece diversas posibilidades para llevar a cabo un trabajo en clase que permita disfrutar de la lengua, e Internet las amplía...
El conec pel seu riure
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Aprenentatge cooperatiu a l’aula i al centre
La recerca psicoeducativa ha mostrat moltes evidències sobre com l’aprenentatge cooperatiu millora el rendiment acadèmic dels estu...
“D’ahir i d’avui”, un projecte d’escola, interdisciplinari, intergeneracional i d’aprenentatge s...
En una societat com la nostra, caracteritzada per una pèrdua de valors socials i una manca de comunicació intergeneracional, és n...
Aprenent les característiques dels animals invertebrats mitjançant claus dicotòmiques
Experiència realitzada amb alumnat de tercer de primària durant la qual es van utilitzar claus dicotòmiques com a recurs per treb...
Componem música amb la tauleta tàctil
Les tauletes tàctils, utilitzades en el moment adequat i de manera adient, poden obrir escenaris nous dintre de l’aula de música, ...