Fem camí amb les famílies
Davant l’evidència que les famílies provinents de països, cultures i tradicions diferents coexisteixen al centre i al barri p...
La compentecia informacional (leer para aprender) en el plan de lectura y escritura
Recuperant l’alè: famílies en desaceleració
A partir de l'observació dels nostres fills i filles petits, han sorgit moltes preguntes i algunes reflexions que ens han portat a repen...
Convivència en positiu. Optimisme pedagògic
Per aconseguir la convivència positiva, és necessari projectar una mirada que permeti realitzar canvis, com també mantenir una ac...
La formación del profesorado, las familias y los planes de lectura, escritura y expresión oral
Temps d’escola, temps de vida
El text pretén presentar una reflexió sobre l'ús del temps en l'àmbit educatiu, des de la convicció que educar és una activitat len...
Rosa Cots i Sílvia Monserrate, dues mares solidàries. «Refugiats, la nostra Europa és casa vo...
Aquestes dues mares formen part d'un grup que va decidir fa mesos unir esforços per denunciar la situació que pateixen els exiliats. Van...
¿Cómo construir un plan de lectura y escritura de centro?