Parlem d’equipament TIC
Amb el temps, ens estem acostumant a conviure amb diversos dispositius que, d’una manera o altra, condicionen la nostra vida. L’escola no...
Recursos per a la pràctica.
El semàfor: una tècnica per regular la ira
La senzilla tècnica de dibuixar un semàfor i de dotar cada color d’un missatge emocional ajuda a regular de manera apropiada la ir...
La mirada lenta
La reflexió sobre el temps en la societat actual ens remet a autors d'altres èpoques que ja feien referència a la idea de donar la dur...
De les preguntes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Respostes pacífiques davant un conflicte
Trobar una forma de resoldre els conflictes a fi que quedem contents nosaltres i els infants és una bona manera de caminar cap a un ambi...
Família i escola, dues realitats vinculades en una aula cooperativa
En coherència amb un plantejament inclusiu, cooperatiu i sistèmic de l’educació, les famílies han de formar part de ...
Vivència tranquil·la del temps.
Aquest article ens convida a fer una reflexió sobre els temps que vivim a l'escola, atenent-ne la relativitat i com n'és de diferent l'...