Sortir a l’espai proper
L’escola Mas Rampìnyo, de Montcada, gaudeix d’un entorn privilegiat al qual les mestres volen retornar el valor educatiu que t&eacu...
Reseña: La evaluación en el aprendizaje cooperativo
Reseñas La evaluación en el aprendizaje cooperativo JOHNSON, D.W.; JOHNSON R.T. Madrid. SM, 2016 Traemos a esta sección el libro de dos...
El taller de les papallones
La participació de tots els sectors de la comunitat educativa és possible si s’unifiquen objectius que redundin en benefici dels i...
Encuentros
666. Petits canvis
En el present article, s’hi relata l’experiència d’una colla de professores. L’autor, assessor de formació, juga...
Els deures escolars
La CEAPA recull, des de fa temps, les queixes dels pares i mares sobre els problemes i tensions que aporten els deures escolars a casa. H...
Reseña: Jóvenes en los márgenes de las instituciones escolares
Reseñas Jóvenes en los márgenes de las instituciones escolares MORENO DOÑA, A.; LÓPEZ DE MATURANA LUNA, S. La Serena (Chile)....
Aprenentatge per simulació
L’aprenentatge per simulació (APS) és una metodologia que hem treballat a les nostres aules. El punt de partida és la resol...