Educació inclusiva o barbàrie
L'educació inclusiva està garantida a l’ordenament jurídic espanyol des de l’any 2008, que estableix que totes les pe...
Projecte Ets un artista… i exposes al MAMT
El projecte Ets un artista… i exposes al MAMT constitueix un pas més en el reconeixement del Museu d’Art Modern de la Diputaci&oac...
L’escola i el museu fem un bon tàndem!
Aquest article relata l’experiència de col·laboració entre l’escola Miquel Bleach, de Barcelona, i el Museu Nacional ...
Un manifest en blanc per al museu i l’escola
Les comunitats d’aprenentatge en museus, com ara Musaraña, ens ajuden a donar sentit de nou a les paraules art i educació. Una pro...
Sergi del Moral: “Al betacamp no hi ha els rols d’expert-aprenent, i això xoca”
Fill de mestres, tot i haver realitzat la llicenciatura de Matemàtiques, a Sergi del Moral sempre li havia interessat la docència, per&o...
Avaluem les necessitats de l’alumnat… Avaluem les necessitats de l’aula?
L’avaluació psicopedagògica serveix per valorar les necessitats educatives especials de l’escolar, determinar-ne el nivell d...
A les escoles, les persones adultes de les famílies són còmplices o instruments?
Per acompanyar els infants, la col·laboració amb les seves mares i els seus pares és imprescindible. Però, com donem forma...
Notícies d’interès