La Tira
Es pot transformar l’avaluació? Cal fer-ho?
Avaluar és molt més que posar notes. En aquest article, s’hi proposa revisar el concepte en relació amb el fet d’apre...
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
Educar per comprendre el món i transformar-lo
Les experiències d’aprenentatge servei i educació per a la justícia global són projectes en els quals nens i nenes r...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. Webs
Freinet a l’escola del segle XXI
En aquest article, s’hi descriu l’experiència duta a terme en dues escoles públiques de compensació educativa de la p...
Canvi de mirada
Sabem que hi ha coses que funcionen. Nosaltres volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·l...
La pregunta com a motor de la ciència
Com podem introduir la ciència al centre escolar? Eixe ha estat l’inici de la investigació que presentem, que ha estat basada en p...