Materials a examen: Cómic, historieta o tebeo para niños (y no tan niños)
En el present article s’hi valora la seqüència didàctica Cómic, historieta o tebeo para niños (y no tan ni&ntil...
La universitat i l’escola infantil: el fruit d’un treball compartit
La trobada entre la universitat i l’escola infantil pot enriquir les pràctiques pedagògiques de l’escola i afavorir el desen...
En context: Ens posem a la pell dels modernistes
Al present article s’hi proposa la visita a dos espais modernistes acompanyada per la lectura d’un poema i l’elaboració d&rsq...
Mercè Escardó, directora de la Biblioteca Can Butjosa. La fórmula secreta de la màgia
Converses, hipòtesis i fabulacions entorn de la lectura
En el present article exposem una investigació d’aula en què el mestre fa diverses propostes de lectura i escriptura amb l’o...
LOMCE: que no ens aixequin la camisa!
Reflexions i comentaris recollits al web www.grao.com després de la lectura de l’article «LOMCE: que no ens aixequin la camisa!&raq...
Imaginant el Romanticisme
Per aconseguir un bon aprenentatge dels continguts de literatura castellana a ESO i batxillerat és imprescindible que l’alumnat conegui i...
LOMCE: que no ens aixequin la camisa!