El diàleg tan desitjat entre pràctica i teoria
En el present article, s’hi exposen els arguments teòrics en els quals es fonamenta la col·laboració del màster en P...
La col·laboració entre escola infantil i universitat
Les escoles infantils obren les portes a l’alumnat en pràctiques, amb la qual cosa permeten que la col·laboració amb la uni...
L’escriptura creativa a les aules
Matèria en suspens o repte postergat? Benigno Delmiro Coto Professor jubilat La composició escrita amb intenció artística no t...
Trobades
Apredre a ensenyar
La universitat representa, per a moltes persones, el «saber expert» allunyat de les pràctiques reals, i l’escola infantil, el...
Recursos per a l’aula: Diari de lectura. La lectura compartida a l’aula de batxillerat
El diari de lectura permet millorar la comprensió i l’expressió, tant oral com escrita. Utilitzant com a recurs el llibre Invisibl...
L’escola infantil i la universitat «es toquen»!
El procés de compartir una experiència educativa entre l’escola infantil i la universitat significa obrir un món ric de pos...
L’escriptura creativa, un altre cop