Imatges que rimen
En aquest article, s'hi reflexiona al voltant de la formació del professorat, tant la inicial com la permanent, s'hi justifica la necess...
Mirada a un art actual. La narració gràfica.
Aquest article proposa fer una reflexió sobre la lectura de la imatge narrativa centrada en el còmic. S'hi defineixen conceptes, s'hi e...
Quan no hi ha lletra. L’àlbum a l’aula d’acollida d’ESO.
La utilització d'àlbums a les aules d'acollida és un bon recurs per treballar tant les competències literàries com les competències...
Compartir per construir. Aprendre a valorar àlbums a cicle inicial.
L'aplicació d'una intervenció didàctica basada en l'acte de compartir percepcions, desconcerts i valoracions sobre àlbums illustrats ...
“Al cap i a la fi, estàvem escrivint la història». El paper dels lectors en la lectura de narr...
Els àlbums sense text mostren possibilitats i limitacions comunicatives de les narratives visuals. Els processos mentals com ara percebr...
L’àlbum dins la narrativa visual.
Més sovint del que ens pensem, veure equival a saber. Per aquest motiu, des del segle XVII, s'insisteix en la conveniència d'illustrar ...
Los recursos interactivos en línea de los museos de arte como recurso educativo para el aula
El Fuero de Avilés. Un ensayo acerca de las posibilidades didácticas de un documento medieval