Parlem de l’adverbi. Els conceptes gramaticals dels alumnes de l’ESO.
L'article descriu un treball indagatori sobre les representacions gramaticals dels alumnes de secundària, concretament sobre la categori...
Henar Rodríguez, professora de la UVA i investigadora: «La filosofia per a infants hauria de ser ...
Una autodefinició: Dona lliure, esforçada, alegre i curiosa.. Un lema de la vida: Ciència i cons-ciència. El millor de la teva fei...
Importancia del apoyo de autonomía en la figura del docente en educación física
El docente ejerce una gran influencia sobre el alumnado (Reeve Jang y otros, 2004), ya que las experiencias vividas durante las clases de...
Condicionantes de la educación física en el proceso de enseñanza-aprendizaje
Una de las principales diferencias entre la materia de educación física y el resto de las que completan el currículo se ve representad...
Tapu-ae. Adaptación de un juego tradicional maorí
Características técnicas JugadoresDos equipos de entre 6 y 15 participantes. Materiales.Dos balones y dos conos, botellas de plástico,...
Vida al límit: una exposició del programa «Un museu a l’aula»
Actuar i exigir
Aprenentatges emergents de tres experiències de gestió escolar en pandèmia
Presentem en aquest Bloc el resultat d’un procés de reflexió col·lectiva de tres direccions de centre, després de gaireb...