El desafío de la formación continua del profesorado de matemáticas
El desafío de la formación continua del profesorado de matemáticas AA.VV. Se presentan reflexiones sobre los desafíos de la formac...
L’avaluació, motor de l’aprenentatge?
Mejorar el desempeño epistémico mediante andamiaje docente
La evidencia en la práctica: Evidencia aplicada El análisis del discurso en una tarea sobre genética y evolución evidencian la importa...
Recursos per ampliar coneixements sobre els instituts escola
Tot i que compta amb més de cent anys d’història i en l’actualitat encara és una proposta profundament renovadora i q...
Mapa de conflictes (grup tutorial)
El mapa de conflictes és un instrument que pretén recollir d’una manera gràfica el clima relacional d’un grup d&rsquo...
Per què l’any comença l’1 de gener?
Partekatuz ikasi: tutelatge entre centres a l’escola pública de Lekeitio
Mitjançant la seva participació en el projecte de tutelatge entre centres anomenat Partekatuz Ikasi, l’escola pública de Le...
Caçadors d´ombres
Fer ciència no és una activitat exclusiva de les persones adultes. L’escola és el marc perfecte per iniciar-se en la recerc...