Sobreposar-se a les «bombolles». Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables
Sobreposar-se a les «bombolles». Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la f...
El trabajo en el aula con grupos estables de convivencia (II)
Proyecto de ventilación de aulas en la era COVID-19
Las tareas escolares en educación física: La ITM y la ITB como situaciones de aprendizaje
La evidencia en la práctica: Evidencia aplicada Los deberes están presentes en el debate educativo tanto a nivel familiar como a nivel ...
Ja ho dèiem, que calia. Som-hi!
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Baamboozle, una eina que dona molt de «joc»
Baamboozle és una eina TIC accessible a totes les aules i mitjançant la qual es poden crear jocs de preguntes en equip i altres activita...
Docència compartida a l’aula: reptes i possibilitats
Les dinàmiques i les intervencions en docència compartida (DC) incorporades en els centres constitueixen un motor de canvi i millora edu...
Quina odissea és l’Odissea?
L’article analitza un projecte d’ensenyament multimèdia i hipertextual sobre l’Odissea que ha estat dissenyat en format de p&...