LOMCE y neoliberalismo
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
Aprenem a jugar a escacs (primera part)
La força que té el joc com a eina educativa és molt gran. Els alumnes i les alumnes adquireixen, motivats i sense ser-ne conscien...
El móvil y la capacidad de reflexión y profundización
Com podem mantenir l´ànim tal com estan les coses?
Hi ha moltes maneres, sense fer demagògia, de ser alegres, optimistes, positius, entusiastes, d’anar engrescats per la vida. S’ha d...
Vet aquí una vegada, un nou temps…
L'educació de les noves generacions sempre respon al context històric que ens ha tocat viure. La vida ens empeny endavant. És un movim...
Acompanyant mestres que comencen
Constatem que el professorat novell afronta una gran quantitat de reptes que posen a prova la seva dimensió més personal i que, molt so...
Aprender a hacer preguntas
Mi cerebro no funciona, no he desayunado.