Aprenentatge basat en problemes
Consigna de l’evidència Enfront dels mètodes transmissius, l’aprenentatge basat en problemes millora l’aprenentatge. Conti...
Dirigir és un viatge
Dirigir un centre educatiu és una aventura incerta. Per viure-la cal que ens proveïm de recursos i d’estratègies que ens ajud...
Un conte escriureu, tan bé com sabreu!
Més enllà d’integrar la tecnologia en l’activitat diària del nostre alumnat, el concepte d’aula intel·li...
Cultura maker com a model d´aprenentatge servei
Una aula maker és un espai de creació en el qual l’alumnat disposa dels recursos i de l’equipament necessaris per realitzar ...
Històries d’ahir per a gent d’avui
El material presentat, realitzat en un suport digital, desenvolupa una proposta metodològica basada en els principis de l’ABP, però...
Per un amic donaria la vida
A la classe de mitjans grans (de 4 a 10 anys) de l’escola de Rellinars els infants han parlat sobre l’amistat. Han contestat les pregunte...
El microconte
Aquesta experiència d’aula integra la comprensió i l’expressió oral i escrita a través del joc lingü&iacu...
Taller d’escriptura creativa. Participació educativa de les AMPA
L’AMPA del CEIP Antonio García Quintana ofereix un programa de participació educativa de les famílies que consta de project...