Compartiendo lo que sabemos: aprender biología con un compañero
Aprendemos el 90% de lo que enseñamos a otros y tan solo el 20% de lo que oímos (National Training Laboratories). Si somos conscientes ...
Com eduquem als homes del segle XXI?
En una societat que canvia tan ràpidament com la nostra, els perfils de gènere també han d'evolucionar. I així ha succeït, encara qu...
¿Cómo introducir la indagación en el aula?
Inquiry in Science Education: International Perspectives , Science Education now. A renewed pedagogy for the future of Europe Existen dis...
Compartir vivències d’aprenentatge.
A l'article, s'hi proposa que els aprenentatges s'haurien de viure com una manera de compartir vivències en el coneixement a partir de p...
Libros de texto: ni contigo ni sin ti tienen mis males remedio
Como dice la vieja canción que evoca el título de este artículo, las relaciones del profesorado con el libro de texto suelen ser de am...
ACADA, un projecte consolidat de suport a l’alumnat amb dificultats de la Garriga.
ACADA és la sigla que correspon a Adequació Curricular per a Alumnes amb Dificultats d'Adaptació escolar, un projecte pioner que es po...
Investigar y evaluar competencias de pensamiento crítico (CPC) en el aula de secundaria
El Projecte Pont biblioescola.
El Projecte Pont-Biblioescola neix l'any 2006 com una iniciativa de collaboració entre professorat del Grup de Biblioteques Escolars, el...