Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
«La manzana», de Samira Makhmalbaf: cine y realidad social en Irán.
Llibres. Trobades. Webs
El acceso a la cultura como derecho de la ciudadanía. Un valor común de la escuela y la educaci...
La escuela no queda nunca al margen del contexto social y cultural en el que se desenvuelve la vida cotidiana de sus alumnos. En este sen...
CervetECO: reciclar no és moda, és educació en valors
CervetECO: reciclar no és moda, és educació en valors El medi ambient s’ha de conservar i des de les escoles podem fomentar aques...
Música i gènere
Música i gènere L’impacte de la música en els adolescents Sandra Soler Campo Actualment podem escoltar música en qualsevol l...
De la competència literària a la cultural a l’aula universitària: Blues de Trafalgar
La novel·la Blues de Trafalgar, de José Luis Rodríguez del Corral (2012), és presentada com una eina per desenvolupar la c...
Canvi de mirada
Sabem que hi ha coses que funcionen. Nosaltres volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·l...