La estructura de departamentos
Modernitzar l’organització interna dels instituts de secundària és cabdal per a la necessària transformació d...
Los portafolios digitales en la clase de historia
e-portafolio Bases teóricasLos portafolios son productos elaborados por el alumnado (en formato digital o en papel) en los que, mediante...
La LOMCE a debate
Encuentros
XXII Congreso Internacional Jornadas de Educaçao Histórica Murcia (España), 31 de mayo - 2 de junio de 2023 El grupo de investigaci...
La gent canvia?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Noves possibilitats amb la realitat augmentada
Starclass és un projecte integral ludificat realitzat al CEIP Ciudad de Badajoz que persegueix l’objectiu de motivar i millorar la compet...
Materials a examen: ¿Cómo nos vemos? ¿Cómo nos ven?
A continuació es valora el recurs educatiu obert (REO) "¿Cómo nos vemos? ¿Cómo nos ven?", que forma part del projec...
Escriure per pensar i persuadir
Un dels objectius fonamentals en l’ensenyament de la comunicació escrita és que l’alumnat sigui capaç de construir un...