Les famílies a l´aula des d´una perspectiva sistèmica
La història i el context familiar en el qual es desenvolupa cada infant condicionen la possibilitat, o no, d’aprendre a l’aula. Cal...
CINEMA: Cine per adolescents?
Ja fa temps que es va generar a la cinematografia, especialment a la nord-americana, una tendència que ha estat més que rendible en el ...
¿Qué pasa adentro, qué cambia fuera?
La dispersión en las observaciones de los alumnos, un obstáculo en la gestión de la conversaciónA lo largo de varios años de trabajo...
¿Cómo dirigimos los propios procesos de aprendizaje?
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista AA.DD. Investigant de manera cooperativa i interdisciplinària ens vam posar a la pell de...
La educación visual y plástica en el nuevo currículum de educación primaria
De la competència literària a la cultural a l’aula universitària: Blues de Trafalgar
La novel·la Blues de Trafalgar, de José Luis Rodríguez del Corral (2012), és presentada com una eina per desenvolupar la c...
Testimonis de renovació pedagògica
Aquesta part central de la secció «A Fons» de la revista l'hem destinada a persones que, en la seva vida diària, fan possible la reno...