Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
L’assessorament: empoderar les mestres i els mestres
En aquest article d'opinió, Diana Sanfeliu reflexiona sobre l'assessorament als mestres per part dels professionals de l'EAP.
Del pensament crític a l’actitud crítica
Reseñas: Cançons d’arreu del món. Cançoner intercultural.
Los ni-ni
Las redes comunitarias. Un proyecto apasionante de compromiso docente
Las cifras de abandono escolar temprano en España, según los datos de 2007, facilitados por el Ministerio de Educación, alcanzan el 31...
¿Docentes saludables y eficaces?
¿Cómo lo hacemos?El trabajo que realizamos en el equipo Cuidem-nos del ICE de la Universidad Autónoma de Barcelona se centra en la bú...
La huella de la experimentación en La Baldufa
La experimentación es la base de todo descubrimiento, una de las llaves que abre las puertas del conocimiento. (Sílvia Vega)Los niños ...