L’espanyol com a llengua estrangera en contextos anglòfons
Els aprenents de llengües estrangeres utilitzen sovint la seva llengua nadiua i el coneixement que tenen d’altres idiomes com a punt de p...
Historias recientes de un puzzle histórico
Entendre llengües sense haver-les apreses
La intercomprensió lingüística és una eina més per assolir la competència plurilingüe i pluricultural a l...
WebTasks: cap a l’ús didàctic de museus virtuals com a recurs TAC
Els museus virtuals són portals web on es divulga un tema a través de diferents formats, amb un gran potencial com a eina docent. L'art...
Guapis, la hipersexualització de les nenes
Guapis, la hipersexualització de les nenes Ramon Breu Pañella info@cinescola.info La pel·lícula francesa Mignonnes (2020), Guapis ...
La formació en pràctica reflexiva i els equips directius del centres
La pràctica reflexiva esdevé un mitjà fonamental per transformar la pràctica educativa. Si la formació del professorat és únicamen...
Cada aprenentatge al seu temps.
La persona alfabetitzada pot prendre la paraula de manera més lliure
Ensenyar a llegir i a escriure no és només una qüestió tècnica. Ensenyar a llegir i a escriure, igual que qualsevol altra acció edu...