Avaluació. Respostes saludables
Per afrontar reptes nous... sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista in...
¿Qué nos pasa cuando oímos hablar del trastorno por déficit de atención e hiperactividad?
El portafolis.
El portafolis és un instrument cada dia més conegut i usat a les escoles, als instituts i a les universitats catalanes. Sigui per avalu...
Descriptors de competències i estudiants de secundària: una relació difícil?
Un portafolis esdevé un instrument pedagògic potent només si l'aparell organitzatiu que dóna cos al portafoli contribueix decisivamen...
La cultura en l’ensenyament d’idiomes: de la teoria a la pràctica a través del PEL.
Una de les innovacions més importants en ensenyament d'idiomes avui és la incorporació de la noció de ½pluriculturalitat+. L'objecti...
PEL: La vida quotidiana a l’aula de secundària.
L'article relata el camí seguit en la posada en pràctica del PEL en una aula de secundària d'un col·legi de Pamplona, des de la forma...
Llegir, escriure i aprendre en l’espai virtual.
La presència de mitjans i suports nous derivats de la tecnologies han obert camins d'expressió inimaginables fins fa poc. Programes ori...
Pensar y hacer o ¿hacer y pensar?
La asignatura de didáctica de la educación visual y plástica ha de configurarse con una doble articulación competencial: por una part...