Cuando el asesoramiento es el espejo de la vida del centro
Las escuelas tienen que aprender. Tienen que romper la dinámica obsesiva de la enseñanza para transformarla en una inquietante interrog...
El portafolis en la formació del professorat: un instrument al servei de la reflexió en i sobre...
Finalment, reflexionarem sobre els avantatges i les possibilitats d'ús del portafoli en la formació de professorat de secundària, a pa...
¿Resolución de problemas (sólo) a la hora de matemáticas?
Os propongo la resolución de un problema: Seguro que la primera pregunta que pensáis para completar el problema es: "¿Cuántos huevos ...
Rufino Ferreras: «L’art i el joc són espais de llibertat»
Rufino Ferreras és historiador i pedagog, però el que fa que la seva tasca sigui interessant és que és el responsable actu...
Lluís Badia, cocinero. Escoger las manzanas
destríoscateringEscuchando a Lluís, es fácil reconocer una voz experta, que habla desde una larga experiencia y un esmerado ejercicio ...
Descriptors de competències i estudiants de secundària: una relació difícil?
Un portafolis esdevé un instrument pedagògic potent només si l'aparell organitzatiu que dóna cos al portafoli contribueix decisivamen...
Alegría y confianza para educar: Una mirada sistémica
La normalitat
Considerem normal tot allò que ens serveix de norma, tot allò que ens proporciona seguretat perquè es basa en unes regles que det...