Aprendre a prioritzar
Per poder gestionar el nostre temps de forma adequada hem de saber prioritzar totes les activitats i tasques que hem de realitzar. Priori...
La transmisión del euskera a través de las emociones
ContextualizaciónBuruntzaldeaBuruntzaldea suma una población de 65.000 habitantes. La competencia lingüística en euskera ronda el 50%...
Imaginació moral
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
La “bofetada feliz”: una nueva táctica de acoso escolar
La vida quotidiana a l’escola
El procés de formació comporta regular les dificultats i els obstacles que tot aprenent va trobant al llarg del camí. Per fer-ho,...
Pensar y hacer o ¿hacer y pensar?
La asignatura de didáctica de la educación visual y plástica ha de configurarse con una doble articulación competencial: por una part...
Mirar-se el text des del punt de vista de la modalització.
En aquest article, l'autor hi ressalta la importància de treballar al llarg de tota la secundària la comprensió textual i de fer-ho ut...
Gestió cap a la innovació
Al col·legi San Félix Ikastetxea s’ha donat resposta a un nou enfocament educatiu que aborda el desenvolupament individual de les ...