Carta per a tu, i per al claustre
A la teva classe, has tingut alguna vegada un nen o una nena que pateixi una malaltia greu que hagi requerit una llarga hospitalització? ...
La interacció i el diàleg per a una educació infantil de qualitat
Existeixen evidències sòlides que les interaccions socials són a la base del desenvolupament humà. Però no totes le...
Jugar a pensar
Per tal d’ensenyar els xiquets i les xiquetes a reflexionar i a pensar creativament, la nostra proposta és posar en pràctica el pr...
Bocins d’ecologia emocional a l’aula
Aquesta proposta és una aplicació de l’ecologia emocional en un grup d’infants d’educació infantil. Les activit...
Sóc i sento de tots colors
La necessitat de comunicar-nos entre nosaltres provoca que, a l’escola, els docents fem un plantejament per tal que la didàctica sigui m&...
Projecte «Miró: geometria i color»
El projecte tracta d’acostar l’art contemporani als infants de 2 i 3 anys. Si bé en aquestes edats es treballa d’una manera g...
El blog: comunicació amb les famílies (0-3)
Teniu la necessitat de buscar una nova eina de comunicació amb les famílies? No arriba la informació a aquelles persones que no v...
El dia 3 de novembre de 1997, en Jordi i la Dolors (pares de tres fills que llavors tenien 14, 16 i 18 anys) van acollir una nena de pocs...