Recursos per a l’aula: Microrelats escrits per dones
Els microrelats es caracteritzen per la concisió discursiva, pel sentit del que és instantani, l’humor, la sorpresa, la ironia, la...
Opinión. Descubrimos. Reseñas. Eventos. Encuentros.
¿Cómo enseñar y aprender biografías desde una perspectiva de género?
Laura Triviño Cabrera Universidad de Málaga El presente artículo nos ofrece unas pautas y una serie de propuestas de actividades para l...
En context: Una sessió de pòsters sobre tòpics literaris
Aquest projecte té com a objectiu analitzar i observar els tòpics sobre l’amor a la literatura medieval, al cinema, a la televisi&...
La horda del lector
Incorporar xarxes socials i YouTube a les aules per fomentar-hi l’hàbit lector és una utopia o una possibilitat? En aquest article...
Una educación inclusiva de género con perspectiva crítica: ¿Cómo incorporar la historia de las mu...
Paula Jardón Giner Universidad de Valencia Es indiscutible la necesidad de recuperar la información disponible sobre la historia de la mi...
Neologismes a l’aula
No cal corregir exàmens per adonar-se de la manca de vocabulari o de l’ús impropi de termes. Les persones adultes, fins i tot form...
Queda’t de pedra!
El projecte Queda’t de pedra! proposa la creació d’un bibliotràiler a partir de la novel·la Pedra de tartera (1985), ...