En educació, el poder no pot suplir la manca d’autoritat
Després d’assistir a l’aprovació recent, a Astúries, de l’anomenada Llei d’autoritat del professorat, un ...
Avançant cap a uns patis coeducatius
Aquest article és una proposta teòrica i metodològica sorgida dels processos seguits amb diverses escoles al llarg dels darrers a...
L’escola que escolta els infants
La llibertat d’opinió i d’expressió són dos drets de les nenes i dels nens recollits a la Convenció dels Drets...
La pedagogia de la cura com afavoridora de l´educació inclusiva
El present article tracta sobre les interaccions que tenen lloc entre l’alumnat d’un col·legi públic d’educació...
La infància i les famílies d’avui davant del repte d’educar
Aquest article pretén fomentar la reflexió sobre com és la infància dels nens i nenes del segle xxi. Debatem, intercanviem...
Els començaments de la tendresa a l´escola infantil
L’amor, la tendresa, la cura o l’amistat són els components originals de les relacions igualitàries, responsables i plaents ...
Una mirada sociològica a la infància d’avui
L’article aborda la situació de la infància envers el benestar social a partir d’una doble dimensió: la pobresa infan...
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...