La persona alfabetitzada pot prendre la paraula de manera més lliure
Ensenyar a llegir i a escriure no és només una qüestió tècnica. Ensenyar a llegir i a escriure, igual que qualsevol altra acció edu...
La formació en pràctica reflexiva i els equips directius del centres
La pràctica reflexiva esdevé un mitjà fonamental per transformar la pràctica educativa. Si la formació del professorat és únicamen...
WebTasks: cap a l’ús didàctic de museus virtuals com a recurs TAC
Els museus virtuals són portals web on es divulga un tema a través de diferents formats, amb un gran potencial com a eina docent. L'art...
Material para el alumnado: ¡RECopilemos!
El meu àlbum de família
Moltes vegades, oblidem que les alumnes i els alumnes tenen la història ben a prop seu. Amb aquesta proposta, es pretén que puguin con...
Liliana Aldai
Gaudir als centres docents en temps difícils
Aquest article vol constituir un punt d'inflexió per al professorat que contempla l'opció de viure, conviure i gaudir en l'exercici de ...
Ruta urbana: «Aleatorio canciones»