De la lectura a l’acció social
L’aprenentatge en context garanteix que nois i noies posin en funcionament els seus coneixements i que aquests esdevinguin transformadors...
Entrevista a Noemí Beneito: «Els bebès necessiten moments de relació intensa i moments de sep...
Noemí Beneito és llicenciada en Psicomotricitat i gaudeix d’una àmplia experiència en formació d’estudi...
Biblioteca de Aula. Libros. Utopedia. Encuentros y convocatorias
BIBLIOTECA DE AULA ¿Qué hace falta? RODARI, G.; BONANNI, S. (il.) Barcelona. Kalandraka, 2010 (Trad.: X. Ballesteros) Este álbum ilustr...
Còmic: A l’ombra d’en Lucky Luke
Rompetechos, Mortadelo o Carpanta eren alguns dels personatges que formaven part del meu imaginari infantil. Vaig créixer amb la company...
És possible fer aprenentatge servei a distància?
La relació directa amb l’entorn no és una condició sine qua non en els projectes d’aprenentatge servei, però f...
Gemma Sebares-Valle, arqueòloga i divulgadora: «Ensenyar com es podia ensenyar història era tot u...
Una autodefinició: Entusiasta, enamorada de l’arqueologia i la història i addicta als reptes. Un lema de vida: Els canvis també s...
L’agermanament entre escoles
La comunitat educativa del centre Salvador Espriu, del Barri de La Morera de Badalona, treballa conjuntament per aconseguir que els infan...
Paisatges sonors