Éleos con corazón
Des de fa uns quants anys, la nostra escola aposta per la recerca de nous camins, sobretot des del punt de vista metodològic, amb la fina...
Evidències i confusions sobre la biblioteca escolar
Les biblioteques escolars encara segueixen buscant el camí, el seu lloc al món, a l’escola. Es debaten entre la paradoxa de veure&...
Conviu, valora i estima. Educació emocional i acció tutorial a l´educació primària
La postmodernitat ha contribuït a expandir i a revaloritzar el món emocional reivindicant-ne l’espai en un discurs pedagògic ...
Actitud: Vivir el ahora para celebrar que estamos vivos
Aprenem a jugar a escacs (segona part)
Presentem aquí la segona part de la proposta didàctica començada al número de juliol-agost. En aquest lliurament, ens cent...
Sentint la música: Taller per a famílies, infants i mestres
Els humans som éssers musicals i emocionals per naturalesa. Des de petits, reaccionem davant dels diferents ritmes i entonacions, fet qu...
Glosar a l’escola primària?
Glosar és una activitat comunicativa tradicional, actualment en vies de revitalització i reformulació a Catalunya. Coneguda en altres ...
Núm. 164: Com funcionen les nostres joguines?